Ohjeet EpassiBIKE kauppiaille

Tilauslomake löytyy alapuolelta.

  • 1. POLKUPYÖRÄ JA LISÄVARUSTEET

    Asiakas valitsee yhdessä teidän kanssa pyöränsä ja siihen kuuluvat varusteet.

  • 2. TÄYTÄ TIEDOT

    Lähetä tiedot sovitusta pyöräpaketista ja hinnasta meille alla olevalla lomakkeella.

  • 3. HYVÄKSYNTÄ

    Tarkistamme työntekijän tiedot ja lähetämme teille hyväksynnän muutaman arkipäivän kuluessa. Samalla saatte laskutusohjeet.

  • 4. TOIMITUS JA MAKSU

    Hyväksynnän jälkeen voit luovuttaa pyörän asiakkaalle ja lähettää laskun meille (21 pv maksuehto).

1 / 4
Verkkokaupan tilauslomake

Huomioithan, että alla oleva lomake on tarkoitettu vain kauppiaan käyttöön.

  • 1. SALDON TARKISTUS

    Varmista Epassilta asikkaan huoltopaketin saldo(bikes@epassi.fi). Kerro viestissä:

    Asiakkaan työnantaja, sopimusnumero (EPAS-numerokoodi) sekä kustannusarvio huollosta.

  • 2. LASKUTUSLUPA

    Vastaamme teille sähköpostitse pikaisesti laskutusluvan kera. 

  • 3. LASKUTUS

    Kun huolto on valmis, voitte laskuttaa sen sovitusti Epassilta. Mikäli kustannus ylittää asiakkaan saldon, tulee hänen maksaa ylimenevät osuus omatoimisesti.

Hyväksytyt lisävarusteet

Seuraavat lisävarusteet voidaan sisällyttää EpassiBIKE-laskutukseen:

✔️ Soittokello

✔️ Pyöränvalot

✔️ Tavarateline

✔️ Pyöräilykypärä

✔️ Lokasuojat

✔️ Lukko

✔️ Seisontatuki

✔️ Polkimet

✔️ Talvirenkaat

✔️ Bike-fitting

✔️ Asennus- ja toimituskulut

Muut varusteet asiakas maksaa suoraan liikkeeseen.

epassibike.fi

Joskus helpoin on se paras.